آژانس دیجیتال مارکتینگ و آژانس توسعه آنلاین کسب و کار

شرکت Kuhn Schweitz بر روی این کامیون برقی سبز رنگ، یک باتری 600 کیلووات ساعتی نصب کرده که برای قدرت دهی به شش ماشین برقی تسلا مدل اس کافی است. البته به سبب چالشهای استاندارد و نوسانات اقتصادی در نهایت پروسه توسعه یوز به عنوان یک موتورسیکلت چهارچرخ برقی یا اولین ماشین برقی ایرانی به طول انجامید و حالا در اواخر سال ۱۴۰۰ سرانجام شاهد صدور مجوزهای لازم برای شمارهگذاری این خودروها هستیم٬ آنهم در شرایطی که قیمت دلار در طول به ثمر رسیدن این پروژه در حدود ده برابر افزایش یافته و شرایط اقتصادی جامعه برای استفاده از چنین خودرویی به کلی زیرو رو شدهاست. تولید محدود به شیوه دست ساز باعث شده تا دست مهندسان پاراکس موتورز برای توسعه یوز باز باشد و از این رو مدیران مجموعه تصمیم گرفتهاند تا فضای کابین یوز را به شکل محسوسی لوکستر از خودرویی نظیر رنو توییزی بسازند. موتور از نظر عملکرد و برند سازنده با رنو توییزی شباهت کامل دارد و قادر به تولید ۱۸ اسب بخار قدرت است که از طریق یک گیربکس تک دنده و پلوس به چرخهای عقب منتقل میشود.

از شوخی گذشته، ماشین برقی یکی از بهترین وسیلههای بازی برای بچههاس، شاید به این خاطر که قرار گرفتن در شرایط ماشینسواری به بچهها برای آموزش فرهنگ رانندگی کمک زیادی میکنه، حداقل تو زمینه نکوبیدن به دیگران. به باور بعضی ها، فقط موتورهای دیزلی می توانند از پس کارهای سنگین بر بیایند، اما حالا کامیون Elekto Dumper، به عنوان بزرگ ترین خودرو برقی دنیا این گفته را به چالش کشیده است. در حال آماده, مدل 3 تسلا یکی از رویایی ترین ماشین هایي هست که هر خریداری در سراسر جهان آرزوی داشتن آن را دارد. کارشناسان خودرو گفتند اگرچه این خودرو در مورد باتری، برد و عملکرد به وضوح از تسلا عقب است، اما راحتی و قیمت پایین آن را به یکی از پرفروش ترین وسایل نقلیه جدید برقی در چین تبدیل می کند. از اینرو، بیشتر والدین ممکن است قصد خرید چنین ماشینی را داشته باشند اما اطلاعات زیادی در مورد مناسب بودن آن و نحوه خرید ماشینی مناسب برای کودکشان نداشته باشند.

چنین شرایطی در مورد سیستم فرمان غیر هیدرولیک خودرو نیز صادق است و از همین روست که رانندگی با یوز بسیار شبیه به رانندگی با خودروهای مسابقهای و کارتینگ به نظر میرسد. تا جایی که ممکن است در آینده خبری از ماشینهای معمولی نباشد و کم کم اکثر صنایع خودروسازی به این سمت و سو بیایند. از این رو استفاده از چرم در کابین یوز در دستور کار قرار گرفته و به جای فرمان پلاستیکی و کابین اقتصادی رنو توییزی٬ شاهد استفاده از قطعات با کیفیتتری هستیم که با استفاده از چرم روکش شدهاند و دست سازندگان این خودرو را برای تغییر براساس سلیقه مشتری نیز باز میگذراند. همچنین ترمز در هرچهارچرخ به صورت دیسکی و فاقد ABS و بوستر ترمز انتخاب شدهاند و ساختاری کاملا مکانیکی دارند. در مجموع آنکه بنظر میرسد خودروی برقی بهعنوان یک فناوری جدید در کشورمان، هنوز نیاز به معرفی دقیقتر دارد و اظهارات غیرفنی عموما بهعلت عدم شناخت کافی نسبت به این فناوری صورت میگیرد. با این وجود یک مجموعه باتری هنوز هم بسیار سنگین بوده و بنابراین تا حد ممکن در ارتفاعی پایین و کف خودرو قرار میگیرد. این هیجان ممکن است در کنار لذت بردن از سرعت، خطراتی را نیز برای کودک داشته باشد.

علاوه بر ظاهر زیبای این ماشین، طراحی داخلی آن نیز توجه همه را به خود جلب می کند. میباشد که همه این ویژگی ها باعث هرچه با ارزش تر شدن این ماشین برقی میشود. به همینعلت که این محصول در کشورما منحصر به فرد بود و وسیله نقلیهای شبیه آن وجود نداشت. دسته حمل: اگر ماشین شارژی را برای استفاده در هر مکانی می خواهید به دنبال مدل هایی بروید که دسته حمل دارند، این ماشین ها دقیقا شبیه به چمدان های مسافرتی به راحتی حمل می شوند. فروش انواع ماشین شارژی کودکان ارزان تک نفره و دونفره، ماشین های شارژی تک موتره تا چند موتوره، بهترین برند های ماشین شارژی و ماشین برقی بی ام و، رنجر، پورشه، بنز، بوگاتی، لامبورگینی و … قابلیت کنترل از دور: در تمامی مدل های جدید ماشین شارژی یک یا چند ریموت کنترل برای هدایت ماشین توسط والدین وجود دارد که به وسیله باتری کتابی یا چند عدد باتری نیم قلم کار می کنند. حواستان باشد بهتر است این نوع از وسایل محبوب بازی کودکان را بگونه ای خریداری نمایید که قابل استفاده حداقل تا چند سال برای آن ها باشد. اگر ماشین شارژی که تهیه می کنید دارای کنترل از راه دور است قبل از خرید حتما از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید