صفر تا صد خودروهای برقی شرکت تسلا

من جایی نمیرفتم. باتریها شارژ را نگه میداشتند و همچنین من اتومبیلهای دیگری دارم که گازسوز هستند. ولی اینکه چرا برخی افراد مشکل آتش سوزی خودروهای برقی (و نه موارد دیگر خودروهای گازسوز) را پر رنگتر نشان دادند، برای من بسیار جذاب بود. این موارد می توانند رانندگی را برای فرزندتان لذت بخش تر کنند. مسئولین هیوندا اخبار منتشر شده در مورد SUV برقی خود را تایید کرده اند و طبق پیش بینی ها تا سال 2018 این ماشین به بازار عرضه خواهد شد. حودروهای الکتریکی با باتریهای گوناگونی عرضه میشوند. عرضه این مدل میتواند نقطه عطف جدیدی برای این خودروساز مطرح آلمانی باشد. بنابراین، زمانی که ماژول باتری آماده شد، باید به BMS و سیستم خنک کننده برای عملکرد ایمن باتری متصل شود. واکنشها به خرید خودروی برقی، کنجکاوی مرا بیشتر برانگیخته است. در ادامه به تجربه خرید ماشین برقی از زبان Marshall Shepherd دانشمند در زمینهی آب و هوا میپردازیم.

”. من دانشمند آب و هوا هستم بنابراین از این واقعیت بسیار آگاه هستم. به گفته Get-green-now.com، استخراج لیتیوم و تولید باتریها همچنین میتواند خاک و آب و هوا را آلوده کند. در حال حاضر خودروهای برقی زیادی توسط شرکتهای مختلف خودروسازی تولید شدهاند که هر کدام از آنها دارای فناوریهای پیشرفتهتری نسبت به نسلهای گذشته خود هستند. وزن سبک، اندازه جمع و جور و صدالبته راندمان بالا، سه آرزوی طلایی هر خودروسازی برای حضور مغتنم در بازار امروز و غنیمت بردن سهمی از آینده صنعت خودرو است. این مقدار 41 برابر امروز است که با افزایش تقاضای سوخت فسیلی و مشکلات آلودگی آن به احتمال زیاد اتفاق می افتد. و در سال ۲۰۰۸، بالاخره اتفاق افتاد. این در حالی است که کامیون های معمولی هر سال چیزی بین 11000 تا 22000 گالون سوخت دیزلی مصرف می کنند. اکثر ماشین های شارژی بر اساس خودرو های واقعی محبوب طراحی می شوند تا مشتری بیشتری جذب کنند. تک موتوره: اولین و قدیمی ترین مدل ماشین های شارژی هستند. سریع ترین ماشین برقی دنیا باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

در نهایت هم سریع ترین ماشین برقی جهان را به شما معرفی میکنیم. در این مقاله به سراغ سریع ترین خودرو های الکتریکی دنیا رفته ایم و آنها را از نظر شتاب و بیشینه سرعت مورد مقایسه قرار خواهیم داد. بیشتر EV های مدرن امروزی این ویژگی را دارند اما کارایی و عملکرد آن هنوز قابل بحث است. همچنین ترمز در هرچهارچرخ به صورت دیسکی و فاقد ABS و بوستر ترمز انتخاب شدهاند و ساختاری کاملا مکانیکی دارند. Dumper به عنوان بزرگ ترین خودرو برقی دنیا بر روی یک ابرکامیون کوماتسو HB 605-7 مدل سازی شده و حدود 9 متر طول، 4 متر عرض و 4 متر ارتفاع دارد. موارد دیگری برای تأمین انرژی خودروی الکتریکی مانند سلول سوختی یا خازن های بزرگ وجود دارد اما هر دو هنوز در مرحله توسعه هستند و هیچ اتومبیلی در جاده از آن ها استفاده نمی کند. خودروهای الکتریکی دارای باتریهای بسیار بزرگ و سنگینی هستند که وزن بالای آنها میتواند روی سرعت و شتاب این خودروها تاثیر منفی بگذارد. در حال حاضر بیشتر خودروهای الکتریکی که توسط کمپانیهای مطرح ساخته میشوند، شتاب صفر تا صد زیر پنج ثانیه دارند و سرعت آنها نیز به بیش از 250 کیلومتر بر ساعت میرسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در گذشته های نه چندان دور، وقتی نام اتومبیلهای برقی به میان می آمد، کسی از سرعت و شتاب بالا صحبتی نمی کرد. مواردی از آتش سوزی خودروهای برقی در گاراژها گزارش شده است. اگر این موارد نادر را در نظر نگیریم، تجزیه و تحلیلها نشان داده است که احتمالاً آتش سوزی خودروهای برقیها بیشتر از خودروهای بنزینی نیست. به گفته کارشناسان، این اتفاق نادر است و حدودا در بین ۱۲ میلیون باتری یک بار آتش سوزی رخ میدهد. ولی در مواقعی هم که این اتفاق افتاده بود، طوفان گرمسیری قابل توجهی در منطقه ما رخ داد. تحقیقات خود من نشان میدهد که تقریبا افزایش ۴۵ تا ۱۰۰ دلار در ماه را میتوان انتظار داشت، هرچند که ممکن است این هزینه که بر اساس تخفیفهای ارائه شده توسط شرکت برق من است، برای دیگران متفاوت باشد. با این حال، برق خانه من به ندرت برای مدت زمان قابل توجهی رفته است و در حدی نبوده که این موضوع بتواند نگرانم کند. خودرو­های برقی از باتری بهره می­گیرند و یک موتور الکتریکی انرژی الکتریکی باتری را به انرژی لازم برای حرکت چرخ­های اتومبیل تبدیل می­کند و خودرو به صورت کاملا پاک حرکت می­کند. اگر اولین باری است که قرار است باتری را شارژ کنید، یا به اصطلاح شارژ اولیه کافی است به مدت ۲۴ ساعت باتری زیر شارژ قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید